KLANTENSERVICE

KLANTEN WETEN WAT ZE AAN ONS HEBBEN

Service en contact op meerdere kanalen

Bij Enexis bieden we niet zomaar service. We willen een positieve en prettige ervaring voor al onze klanten creëren. De klantenservice bij Enexis staat klaar voor iedereen, particuliere en (groot)zakelijke klanten. Niet alleen bij vragen, maar ook bij storingen of klachten.

Drie redenen waarom jij wil werken op de klantenservice afdeling van Enexis

  1. Iedere dag anders

    Als je werkt bij de klantenservice, of dit nou voor particuliere of (groot)zakelijke klanten is, is iedere dag anders. Niet alleen omdat je iedere dag nieuwe mensen spreekt, maar ook omdat we middenin de energietransitie zitten. Dit maakt je werk uitdagend en impactvol. 

  2. Samen met je collega's

    Krijg je een moeilijke vraag of een klacht? Je collega’s staan voor je klaar om samen te komen tot de beste oplossing.


  3. Leren en ontwikkelen

    Je krijgt de kans om je kennis en vaardigheden te verbeteren door middel van trainingen en opleidingen. Enexis is altijd in beweging en jij dus ook.

  • Klantenservice bij Enexis

    Particulier, (groot)zakelijk, webcare of de klachtenafdeling: de klantenservice van Enexis heeft het allemaal. Je kunt hier een waardevolle bijdrage leveren aan een duurzame toekomst. Hoewel we momenteel beperkt zijn in het aansluiten van klanten vanwege een vol net, biedt dit juist een unieke kans om te begrijpen welke uitdagingen de energietransitie met zich meebrengt. Als analytische klantenserviceprofessional speel je een essentiële rol in het ondersteunen van onze klanten. Hierin communiceer je transparant, zodat klanten weten wat ze aan ons hebben. 

  • Bij Enexis zijn de teams binnen de klantenservice divers. Iedereen werkt hard en er is ruimte voor humor en gezelligheid. De drijfveer van jouw toekomstige collega’s is hun hart voor het bedrijf, elkaar en hun klanten. Of het nu gaat om een vraag, klacht of storing - de klantenservice van Enexis werkt hard aan het energiesysteem van de toekomst. En dit doen we door samen met de klant tot de best mogelijke oplossing te komen. 

  • Bij Enexis krijg je een goed salaris, pensioenregeling, een vitaliteitsbudget en kun je zelf extra vakantiedagen bijkopen. Zo blijft jouw energieniveau altijd hoog.

Neem contact op met

Bekijk video

Aan de slag?

Ben jij de sleutelfiguur die impact wil maken op de energietransitie én met de klant samen kijkt naar de best mogelijke oplossing? Dan hebben wij een match! Je krijgt niet alleen uitdagend werk, maar ook goede arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden. Bekijk onze vacatures en solliciteer direct.

Heb je vragen over werken bij Enexis bij de Klantenservice? 

 Laat dan je gegevens achter. Een van onze recruiters neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.